Alla inlägg under januari 2019

Av Creepy Pizza - 7 januari 2019 00:33

Obs! Detta är min egna berättelse som hänt mig, så snälla låna inte och gör om.


Jag har länge spenderat någon vecka varje sommar på landet utanför Örebro och jag har alltid älskat det stället.        Min kusin gifte sig sommaren 2015 och vi hade "efter fest" på åkern där hon och två andra släktingar bor på.

Allt gick väl som planerat och alla hade rätt så kul.

Jag skulle gå ut för jag var så varm och då gick jag en bit till skogskanten som fanns i närheten. När jag tittade runt över åkern började jag tänka på alla barndomsminnen tillbaka. Jag och mina kusiner var små då. 

Tankarna stoppades av ett ljud från skogen. Såklart låter det alltid i en skog. Jag är Torndedals Finsk och är uppvuxen att vara ute. Men detta kände jag inte igen. 

Jag tittade in i skogen och såg en lång, ängel liknande varelse. Men den gav dåliga vibbar så jag sprang i panik tillbaka till festen. Det kanske inte låter hemskt, men vad hade hänt om jag stod kvar? Och vad gömmer det sig på landet?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards